Hejsan efter 2 dagar

Hejsan jag har inte kunnat blogga dom 2 senaste dagarna för att jag har bara inte hunnit jaa som sackt, Igår va jag med mina ALDRA bästa vänner i simhallen Paulina Jessica Emelie Och Jonna vi hade skit kul jonna o jag ramla av båten o hon åkte på mig sååå jävla kul sen åkte jag o emelie o vi sköt båten före oss och sen åkte vi efter haha det gick fett fjort sen åkte hon in i mig o båten över oss :o kuuuul fan när jessica o jag åkte åkte vi rakt in i varann omg garv där jaa sen kunde vi inte ställa oss upp typ ahhaha sen när jag o paulina åkte höll vi på o flyga av i den cpgaste kurvan ;)
Jaa men nu måste jag dra + :( jag kan inte ladda upp mina bilder från kamran t datan :( men men får ta någera andra bilder puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0