BODABORG ÄGDE FAAAAAAAAN

Hej nu kommer ett inlägg om klassresan...

Jag o joel fick mest stämplar av alla :D a ialafall vi hade jävligt kul sen vann vi oxå på en annan tävling vi körde , sen på kvällen vare disco o massa o simon sov på golvet :PPPPP jaja hahahah
ialafall vi körde sanning o konka på kvällen hhahah nice jaaaooow
SPÖK GÅNGARNA va fett läskiga först ;)
sen när vi vakna så åt vi frukost sen så körde 

JAG JOEL ERIC O LINUS L ... i banorna vi klarade massor :D det av bra gjort grabbar med en liten tjej som gjorde så ni klara er hahahah nejrå men ialafall det va kul man fick välja grupper själva men dagen vi kom dit så va jag typ först i issas jonnas o emmes grupp sen körde alla tjejerna i klassen sen körde jag lisa o jonna sen körde jag lisa josse simon joel o så i spök saken ;)

men idag körde jag helatiden med joel linus l o eric




Ialafall bilder kmr sen :* när min kamra slutat dampa sönder ;) <3




''
puss''




mobil bloggar sen med lite bilder från bussen när vi va poväg dit :*


Kommentarer
Mhh

FRÅGESTUND!! ;*

2012-05-25 @ 19:22:25
URL: http://madeleinemargaretahallberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0