Det är bara du.

Det är bara dig jag vill ha .
Du är den jag alltid hafft i mitt hjärta men aldrig vågat säga det till dig .
Men sen en dag kom du och sa till mig att du gilla mig du fattar inte hur det känndes det va de bästa som hänt mig .
Om det är någon jag älskar är det dig .
Jag önskar att alla kunde få känna känslan som jag gör just nu .
Om jag börjar tänka på dig kan jag inte sluta .
Om jag bara kollar på dig och du kollar tillbax känner jag att jag inte finner någera ord.
Du är värd allt du vill ha.
Du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG och det är någon jag alltid kommer göra
Du är min älskling min dröm min kärlek du är allt för mig




JAG ÄLSKAR DIG






snälla släpp mig aldrig.<3333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0